Реклами за малолетници ќе бидат забранети – нов интернет правилник на ЕУ

Поврзано

- Advertisement -
- Advertisement -

Европските пратеници во вторникот гласаа за забрана на онлајн рекламите што ги таргетираат децата, со што се засили сузбивањето на платформите на Big Tech и нивните политики за умереност на содржината.

Предложената забрана беше вклучена во нацрт-правилникот на ЕУ за умереност на содржината, Законот за дигитални услуги, кој Комитетот за внатрешен пазар на Европскиот парламент го одобри со големо мнозинство гласови.

Текстот на парламентот, кој сè уште е во фаза на преговори во наредните месеци, вклучува линија која сака да ги спречи технолошките компании како Facebook, Google, TikTok и други да им дозволат на бизнисите да таргетираат малолетници преку нивните платформи.

Овој потег е дел од поширокиот притисок низ Европа да се наметнат системи за проверка на возраста на интернет, така што децата не можат да пристапат до некои платформи со содржина што се смета за штетна за нив, вклучително и порнографија.

„Сакаме да ги заштитиме малолетниците користејќи платформи“, изјавил за POLITICO Кристел Шалдемозе, данскиот социјалдемократски пратеник задолжен за досието.

Таа рекла дека законот сè уште треба да се допрецизира за да се осигура дека идентификувањето на малолетниците нема да ги загрози правата на приватност, но додаде дека „платформите денес веќе имаат вистинско знаење за тоа кои се малолетниците“.

Предложен од Европската комисија пред една година, Законот за дигитални услуги (DSA) има за цел да создаде правила ширум Европа за онлајн платформи. Нацрт-законот има за цел да се запре нелегалната содржина, да се регулира онлајн рекламирањето и да се наметнат мерки за транспарентност на алгоритмите на платформите.

Забранувањето на насочени реклами за деца може да стане проблематично прашање во идните преговори за финализирање на законот.

Текстот на комисијата ќе биде изгласан на пленарниот состанок на Парламентот, најверојатно во јануари. Предлог-законот потоа се подготвува за тристрани преговори меѓу Парламентот, Комисијата и Советот на ЕУ, кој ги претставува владите на ЕУ. Конечните правила би можеле да стапат на сила веднаш во 2023 година.

Земјите на ЕУ не го ограничија насоченото рекламирање во нивната позиција договорена во ноември, но Шалдемозе рече дека е убедена оти главните градови можат да бидат убедени да го додадат во конечниот текст.

Latest News

Богата агенда:Со кого ќе се сретнат денес Ковачевски и Османи во Софија?

Владата ја објави денешната агенда на Премиерот Ковачевски, министерот за надворешни работи, Бујар Османи и останатиот владин состав. "Вечерва заврши...

More Articles Like This