дома Свет Транспарентно политичко рекламирање за европска демократија – јавна расправа

Транспарентно политичко рекламирање за европска демократија – јавна расправа

epa06024348 A view outside of the Paul-Henri Spaak (PHS) building at the European Parliament in Brussels, Belgium, 12 June 2017. The Paul-Henri Spaak building is 24 years old and its management wants to tear it down and build a new one for nearly half a billion euros. This building includes the 'Hemicycle' and the President's office. EPA/STEPHANIE LECOCQ

Денес, Европската комисија започнува јавна консултација за транспарентноста на политичкото рекламирање како одговор на преземените обврски во Акцискиот план за европска демократија.

Ова го објави ЕК. Акциониот план претставен во декември 2020 година објави дека Комисијата ќе предложи законодавство за транспарентност на финансирањето на политичката содржина. Предлогот ќе ги опфати и Интернет и офлајн рекламирањето и ќе ги надополни правилата утврдени во предлогот на Комисијата за законодавство за дигитални услуги, со цел да се воведат специфични правила пред изборите за Европски парламент во мај 2024 година.

Целта на јавната консултација е да се соберат информации од широк опсег на засегнати страни, вклучително и од пошироката јавност, академските институции, деловните субјекти, невладините организации, медиумите, јавните власти и политичките партии. Оние кои сакаат да учествуваат во јавната консултација можат да пополнат прашалник, кој ќе биде достапен преку Интернет до 2 април 2020 година.