Адрија Ервејз е историја. Да живее Саут Ист Ерлајнс

Поврзано

- Advertisement -
- Advertisement -

По банкротот на „Адриа ервејс“, регистриран на 30 септември 2019 година, Словенија остана без национална авиокомпанија. Но, властите во Љубљана сакаат да го ревитализираат авијацискиот сектор и да формираат нова авиокомпанија.

Тие развија план заснован на финансирање од ЕУ (грант и средства што се враќаат), на што се додаваат инвестициите на словенечката влада. Сепак, во првата анализа, Европската унија даде негативно мислење, истакнувајќи дека некои планирани инвестиции не се во согласност со упатствата на ЕУ.

Во однос на износите, проектот предвиде издвојување на 76 милиони евра од државниот буџет, 1,6 милијарди евра грантови од ЕУ и 3,6 милијарди евра од фондови на ЕУ што може да се надоместат.

Од своја страна, Европската комисија истакна дека очекува понатамошен дијалог со словенечките власти, со цел да се утврди што е можно најдобро како да се користат средствата за поддршка на економското закрепнување, во согласност со приоритетите на Европската унија. Следствено, сè уште е неизвесно дали новиот национален авиопревозник ќе добие одобрение од Брисел.

Според проценките на „Оксфорд Економикс“, „Адриа ервејс“ директно и индиректно поддржа над 2500 работни места во минатата година. Давателите на услуги за воздушна навигација имаа 500 вработени. Други 2.000 луѓе беа кај локалните снабдувачи на стоки и услуги. Други 1000 вработени беа индиректно поддржани од зголемена локална потрошувачка. А, туристите, кои пристигнаа со авиони на „Адриа ервејс“, сè уште поддржуваа со дополнителни 1000 работни места во секторите.

Сега е на ред Саут Ист ерлајнс

Саут Ист Ерлајнс (SouthEast Airlines) влегува на европскиот пазар за воздушен транспорт и услуги со својот напреден пристап, современата авијациска технологија и современите европски авиони Ербас. „Започнувањето е секогаш тешко, така што во моментов се фокусираме на пазарите во рамките на Европската унија – велат од новоформираната авиокомпанија.

Со оглед на моменталната состојба на епидемијата, очекуваме дека пазарот на воздушен транспорт во Европа ќе се стабилизира некаде на пролет или во текот на летото следната година. Оваа година ќе биде година на можности, особено за оние кои имаат добар план и добри деловни врски. Европејците сакаат да патуваат, што се покажа и минатото лето, кога одредени земји се отворија за кратко време.

Патниците исто така беа подготвени за тестирање и одредени дополнителни трошоци, само за да можат да патуваат. Со релаксирање на мерките и вакцинирање на населението, проценувам дека авијацијата ќе се врати на нивото пред пандемијата во добра година. На Југоисток, веќе потпишавме договор за прилично барачка чартер-програма за летото 2021 година, за која сме убедени дека успешно ќе ја спроведеме по добивањето на сертификатот на авиокомпанијата “, рече Блаж Бердник на тема поставување југо-исток.

Компанијата одлучи да има униформа флота од високо сигурен авион „Ербас А320“, кој има исклучително долга традиција на користење на овој вид авиони во Словенија и е еден од најдобрите во својата класа. „Ербас беше логичен и многу лесен избор. Во Словенија, овој тип на авиони се користи од 1988 година и исто така бевме едни од првите што ги воведоа овие авиони во сообраќајот. Тоа беа нашите постари колеги инструктори кои први помогнаа во лансирање авиони низ целиот свет “ – велат од новата компанија.

Компанијата преговара со закуподавачот за деталите за изнајмувањето на авионите „Ербас А320“, но повеќе информации за ова не можат да се споделат со јавноста во оваа фаза поради интересот за разговори во оваа фаза. Југоисток ќе ги започне своите операции со 180 седишта Ербас А320 во чисто економска класа, а на овој авион се очекува да му се додаде уште еден во текот на оваа година. Единствената конфигурација на патници на авионите му овозможува на превозникот да влезе на пазарот на најсоодветен и наједноставен начин за потребите на чартер летовите.

Latest News

Богата агенда:Со кого ќе се сретнат денес Ковачевски и Османи во Софија?

Владата ја објави денешната агенда на Премиерот Ковачевски, министерот за надворешни работи, Бујар Османи и останатиот владин состав. "Вечерва заврши...

More Articles Like This