(Видео) Бугарски експерт: Можно е во автобусот да имало пиpoтexнички средства

Поврзано

- Advertisement -
- Advertisement -

Утрово професорот Симеон Ананиев, претседател на Здружението на вешти лица за БТВ истакна дека и самиот бил збунет на ова место и бил на работ да влезе во свртување на одморалиштето што не е сигнализирано.

Свртувањето треба да се одвои на сосема поинаков начин, без банкина на патот“, додаде експертот.

„Кога станува збор за несреќа, без разлика во која област е судскиот спор, главната улога да ги разјаснат причините имаат вештаците“, додаде тој.

Искуството покажува дека во последно време се формираат тимови на таканаречена сложена експертиза, во кои учествуваат различни експерти“, рече Ананиев, објаснувајќи дека има шест главни вештачење кои мора да се направат.

Според него, првата е експертиза е за проектирање на патишта, со европски директиви. Во таков дизајн има падини, тротоари, сигнализација и потребна е компаративна анализа, објасни тој.

Втората точка е реализацијата на изградбата, рече проф. Ананиев.

„Кои се задачите – има случаи во кои излегува дека на патот наместо да се додава чакал, се додава отпад од рударството на сулфур, кој е кородиран од водата и патот пропаѓа. Патот не е најдобар во оваа делница.

Третото вештачење е возилото
значи – кога се произведува, технички пасош, има ли лиценца, има ограничувач на брзина“, објасни експертот.

Тој додаде дека постои ограничувач на брзината за автобуси, но редовна пракса
на Балканот е да се отстрани ограничувачот.

Ананиев рече и дека секогаш треба да има двајца возачи да одмараат по три часа, по наши стандарди – 4,5 часа. Тахометрите имаат две ставки, но при прегледите понекогаш се утврдува дека има само еден возач, истакна Ананиев.

„Може да испадне дека вториот возач е жив и здрав во Македонија, само го зеле
со нив. Сум учествувал на вакви прегледи“, додаде тој.

Четвртото вештачење е противпожарното вештачење – да се докаже каде бил пожарот,
и кои се можните опции, додаде Ананиев.

„Откако ќе видите каде започнал, ќе барате што е причинителот, може да има искра во моторот од дупната гума.

Можна е уште една хипотеза – статистиката покажува дека во новогодишните празници има многу пожари поради пиротехника средства. Станува збор за туристи кои биле на пазарот, се стравува дека автобусот бил полн со пиротехнички средства кои се запалиле. Кој е изворот на пожарот ќе каже вештачењето“, појасни Ананиев.

Петтото вештачење е логистиката – каква е законската рамка, кои органи што прават, рече професорот.

Latest News

Богата агенда:Со кого ќе се сретнат денес Ковачевски и Османи во Софија?

Владата ја објави денешната агенда на Премиерот Ковачевски, министерот за надворешни работи, Бујар Османи и останатиот владин состав. "Вечерва заврши...

More Articles Like This