„Кока Кола“ најави прекин на рекламирање на социјални мрежи за најмалку 30 денови

Поврзано

- Advertisement -
- Advertisement -

Американската компанија „Кока-Кола“ прекинува со рекламирањето на социјалните мрежи најмалку 30 дена, поради зголемениот притисок да престане говорот на омраза на тие платформи.

– Нема место за расизам во светот и нема место за расизам на социјалните мрежи, нагласи извршниот директор на Кока-Кола, Џејмс Квинси.

Тој апелираше до социјалните мрежи да покажат „поголема одговорност и транспарентност“.

Одлуката е донесена откако Фејсбук објави дека ќе следи потенцијално штетни или погрешни/нереални коментари објавени на таа мрежа.

Latest News

Богата агенда:Со кого ќе се сретнат денес Ковачевски и Османи во Софија?

Владата ја објави денешната агенда на Премиерот Ковачевски, министерот за надворешни работи, Бујар Османи и останатиот владин состав. "Вечерва заврши...

More Articles Like This